Her legger vi ut diverse fortløpende informasjon om det som skjer i borettslaget.
Informasjon sendes også ut på e-post, SMS eller i postkasse.
Styret setter pris på hvis beboere samtykker til elektronisk kommunikasjon tilknyttet vårt borettslag.
Dette gjøres inne på din egen profil på bate.no, under Samtykker. Da samtykker en kun til informasjon fra borettslaget vårt, ikke reklame fra BATE.
Sjekk også at riktig e-post adresse og telefonnummer er registrert.
Styret vil selvsagt respektere ønske om reservasjon. Disse vil få levert informasjon i postkasse som tidligere.
Her ligger oppdaterte vedtekter for Einartangen Borettslag. Forslag om endringer må sendes skriftlig til styret og vedtak fattes på årlig generalforsamling.
Borettslaget dekker refusjon av diverse utlegg. Ta kontakt med styret ved spørsmål om hva som dekkes av borettslaget.
På BATE sine sider kan du finne protokoll/referat fra den årlige generalforsamlingen, opptjent bonus, oversikt over felleskostnader og medlemsfordeler, med mer.
Vi ber om at saker som skal vurderes av styret sendes skriftlig til styrets e-post, styret@einartangen.no.
Dette gjelder saker som:
Per dags dato har borettslaget én HMS-godkjent stige til disposisjon for andelseiere. Ber om at det meldes til styret ved lengre bruk, slik at vi har kontroll på hvor den befinner seg. Ta kontakt med styret ved spørsmål.
Borettslaget er forsikret gjennom If Totalforsikring for boligselskap.
Polisenummer: SP562448
Ved skade skal andelseier melde dene til BATE ved å fylle ut skademeldingsskjema på Min side på bate.no.
For skader som krever rask hjelp utenom BATEs åpningstid (mandag-fredag kl 09:00-15:00) må en kontakte If på tlf 21 49 24 00, for deretter å fylle ut skademeldingsskjema. Skade skal også meldes til styret på e-post styret@einartangen.no, eller til styreleder på telefon 450 41 125 (helg).
For skadedyr slik som skjeggkre, sølvkre eller rotter skal dette meldes til styret, som kontkater Anticimex på tlf 414 14 128.
For andre typer skadedyr kontakter en selv Anticimex på telefon 414 14 128.
Se under for mer informasjon om forsikringsavtalen med If.
Merk at andelseiere må tegne forsikring for innbo og løsøre selv.
Innbyggere i Sandnes kommune kan enkelt melde fra om feil og mangler i verktøyet "Meld fra". Meldingen går direkte til ansatte som kan ordne opp.
Eksempler på hva du kan melde fra om:
Feil på gatelys meldes inn til Lyse.
Det er mulighet for bestilling av henting av enkelte typer avfall i Sandnes kommune. Denne ordningen er gratis. Styret oppfordrer alle til å bruke denne tjenesten og holde uteområde ryddig.
Avfall som kan hentes gjennom ordningen hentavfall.no er:
Savner du informasjon på nettsiden? Ta kontakt med styret!
Copyright © Med enerett